Accesarea platformei de admitere a universităţii ⇒ admission.umft.ro
REZULTATE DUPĂ ÎNCHEIEREA TERMENULUI DE ACHITARE A TAXELOR DE ȘCOLARIZARE ȘI ÎNSCRIERE, RESPECTIV DUPĂ DISTRIBUIREA LOCURILOR
- Aplicații moderne ale medicinei de laborator în personalizarea actului medical
- Auxologie aplicată în procesul de creștere și dezvoltare la copil și adolescent
- Management educațional sanitar
- Managementul serviciilor sociale și de sănătate
- Prevenția și recuperarea în afecțiunile cardiopulmonare
- Responsabilitatea juridică a personalului medical
- Studii aprofundate de nutriție clinica și comunitară
- Tehnici de recuperare în afecțiuni neurologice
- Terapii complementare și alternative
- Toxicologie și medicina adicțiilor
Domeniul Medicină Dentară
Domeniul Farmacie
REDISTRIBUIREA LOCURILOR
📌 Cifra de școlarizare după redistribuirea locurilor neocupate
Locurile rămase libere/neocupate au fost redistribuite conform Regulamentului de admitere la programele de studii universitare de masterat, propunerilor decanatelor și Hotărârilor Consiliului de administrație al universității, nr. 21/22230/23.09.2025 și nr. 22/222650/25.09.2025, respectiv Hotârârii Senatului universitar, nr. 313/22280/25.09.2025.
Glisarea candidaților pe locurile bugetate/cu taxă alocate programelor de studii universitare de master, prin redistribuire, se efectuează strict în funcție de media de admitere obținută, prin platforma de admitere.
Candidații declarați admiși pe loc cu taxă în urma redistribuirii locurilor au obligația confirmării locului, achitării taxei de școlarizare (integral) și înscrierii în anul I (depunerea dosarului, în format fizic, la secretariat), simultan, în etapa II de confirmare a locului, în perioada 26.09.2025, ora 11.00 – 30.09.2025, ora 11.00. Neconfirmarea locului atrage pierderea locului obținut prin concurs!
Candidații admiși care glisează de pe un loc cu taxă pe un loc bugetat au următoarele obligații:
- Descărcarea din nou, din contul de candidat, a contractului de studii universitare, și semnarea acestuia, având în vedere modificarea formei de finanțare a studiilor;
- Depunerea cererii tipizate pentru restituirea taxei de școlarizare (conform Anexei nr. 5A din Regulamentul privind cuantumul taxelor, al cărei model se regăsește în secțiunea Admitere/Documente tipizate). După aprobarea cererii de către Rectorul universității, Direcția Financiar-Contabilă va efectua restituirea taxei de școlarizare în termen de 30 de zile de la data înregistrării cererii.
CONFIRMAREA LOCULUI OBȚINUT
Confirmarea locului, achitarea taxei de școlarizare și înscrierea în anul I se efectuează simultan, în etapa de confirmare a locului.
Neconfirmarea locului atrage pierderea locului obținut prin concurs!
CUM?
Confirmarea locului obținut se efectuează on-line, din contul de candidat, prin plata cu cardul pe platforma de admitere/încărcarea în platforma informatică a dovezii taxei de confirmare (500 lei pentru fiecare opțiune; maximum 2 opțiuni) și generarea automată a contractului de studii în platforma de admitere, cu bifarea/alegerea în mod obligatoriu a disciplinelor opționale/facultative, urmată de depunerea dosarului în format fizic la secretariatul facultății.
Pentru detalii despre conținutul dosarului click AICI.
UNDE?
Este necesară prezența candidaților la sedil universității, P-ța Eftimie Murgu nr. 2, Timișoara, pentru depunerea dosarului de înscriere în format fizic la secretariatul facultății (înscriere).
CÂND?
ETAPA I – candidații admiși
- între 24 septembrie 2025, ora 10.00 – 26 septembrie ora 10.00;
- în data de 26 septembrie 2025 – afișarea unui raport cu locurile rămase neocupate după prima etapă de confirmare a locurilor;
ETAPA II – candidații declarați inițial ,,respinși” (în așteptare), cu media peste 6 (șase), în ordinea mediilor de admitere obținute, pe locurile rămase neocupate
- între data de 26 septembrie 2024, între orele 11.00 – 30 septembrie, ora 11.00;
ETAPA confirmare – candidații declarați inițial ,,respinși” (în așteptare), cu media peste 6 (șase), în ordinea opțiunilor exprimate și a mediilor de admitere obținute, pe locurile rămase neocupate, după distribuirea locurilor rămase libere, după caz, cu aprobarea conducerii universității în termen de 48 de ore de la comunicarea obligației de confirmare a locului;
Depunerea dosarelor se face cu respectarea calendarului de confirmare a locului, în programul de lucru al personalului secretariatului, în zilele lucrătoare, interval orar 08.00-15.30.
ÎNSCRIEREA PROVIZORIE ȘI ÎNMATRICULAREA CANDIDAȚILOR ADMIȘI ȘI CONFIRMAȚI, CETĂȚENI STRĂINI (NON-UE/CPV) / ROMÂNI DE PRETUTINDENI
în perioada 01 octombrie – 31 octombrie 2025 – înscrierea provizorie a candidaților admiși și confirmați, cetățeni străini (Non-UE) și Români de pretutindeni, la secretariatul Prorectoratului Relații Internaționale (în zilele lucrătoare din interval)
→ Candidații sunt sfătuiți să își verifice zilnic contul de candidat și e-mail-ul!
→ Cu ocazia confirmării locului, candidații vor putea opta pentru !!! CAZARE !!! pentru anul universitar 2025-2026.
DEPUNEREA ȘI SOLUȚIONAREA EVENTUALELOR CONTESTAȚII
- în data de 23 septembrie 2025, între orele 11.00 – 14.00 – depunerea contestațiilor;
- în data de 23 septembrie 2025, după ora 14.00 – soluționarea contestațiilor;
- în data de 24 septembrie, până la ora 9.30 – afișarea răspunsului la contestații ;
Depunerea contestațiilor:
Eventualele contestaţii cu privire la rezultatele concursului de admitere se vor depune, după afişarea rezultatelor provizorii, în format letric, la registratura Universităţii, camera 1, sau electronic, la adresa de e-mail masterat@umft.ro (pentru programele de studii din cadrul domeniilor Medicină și Medicină dentară), respectiv la adresa de e-mail: master.farmacie@ umft.ro (pentru programele de studii din cadrul domeniului Farmacie) la data și intervalul orar reglementate conform Calendarului concursului de admitere. Nu se admit decât contestații privind lucrarea proprie.
Soluționarea contestațiilor:
- în data de 23 septembrie 2025, după ora 14.00 – soluționarea contestațiilor;
Rezolvarea contestațiilor este, în exclusivitate, de competența Comisiei de contestații.
Dacă se constată diferențe de notare, candidatului i se va acorda punctajul rezultat în urma verificării lucrării la proba contestată.
Decizia comisiei de contestații este definitivă şi va fi comunicată prin afişare, la sediul Universităţii şi pe site. Pentru programele de studii unde au avut loc modificări de clasificare, se vor întocmi și afișa listele cu candidații admiși și respinși, pe programe de studii, care cuprind rezultatele definitive și incontestabile.
Afișarea răspunsului la contestații
- în data de 24 septembrie 2025, până la ora 9.30 – afișarea răspunsului la contestații.
După expirarea termenului de rezolvare şi de răspuns (prin afişare) la contestaţii, rezultatul concursului de admitere este definitiv şi nu mai poate fi modificat.
- Aplicații moderne ale medicinei de laborator în personalizarea actului medical
- Auxologie aplicată în procesul de creștere și dezvoltare la copil și adolescent
- Management educațional sanitar
- Managementul serviciilor sociale și de sănătate
- Prevenția și recuperarea în afecțiunile cardiopulmonare
- Responsabilitatea juridică a personalului medical
- Studii aprofundate de nutriție clinica și comunitară
- Tehnici de recuperare în afecțiuni neurologice
- Terapii complementare și alternative
- Toxicologie și medicina adicțiilor
Domeniul Medicină Dentară
Domeniul Farmacie
BAREMELE DE CORECTARE
În perioada 12 septembrie – 18 septembrie 2025, ora 14.00, are loc înscrierea candidaților, exclusiv on-line, la concursul de admitere la programele de studii universitare de masterat.
Candidații vor completa on-line fișa de înscriere la concurs și vor încărca documentele de înscriere (dosarul de înscriere) în platforma informatică de admitere, accesând următorul link: admission.umft.ro, fără depășirea termenului limită stabilit pentru înscriere.
Prezența candidaților la sediul universității nu este necesară la înscrierea la concurs, ci doar la confirmarea locului obținut, ulterior admiterii!
📌 TUTORIAL – Instrucțiuni utile în accesarea și completarea fișei online de înscriere
📌 Atenție! Taxa pentru înscrierea la concursul de admitere este de 300 de lei pentru fiecare opțiune/program de studii și este nereturnabilă. Neplata taxei de înscriere pentru fiecare opțiune aleasă duce la nevalidarea fișei de înscriere! În cazul în care au fost alese mai multe opțiuni și s-a plătit taxa de înscriere pentru o singură opțiune, candidatul, fie va achita diferența de taxă de înscriere, fie își va șterge fișa de înscriere și va relua completarea acesteia!
I. Perioada de înscriere este cuprinsă între 12 septembrie – 18 septembrie 2025, ora 14.00.
Înscrierea candidatului este urmată de confirmarea înscrierii, respectiv de validarea dosarului, în perioada 12 septembrie – 19 septembrie 2025, ora 13.00.
După completarea fișei de înscriere, respectiv după validarea înscrierii la concurs, candidații vor primi câte un e-mail de confirmare și detalierea etapelor următoare.
II. Pentru completarea on-line a fișei de înscriere și încărcarea documentelor (dosarului de înscriere) se urmează pașii:
II.1 Accesarea platfomei de admitere a universităţii, admission.umft.ro.
II.2 Crearea CONTULUI DE CANDIDAT, prin introducerea datelor solicitate (nume, prenume, e-mail, parolă). Se va primi un e-mail de confirmare a înregistrării contului, care va fi accesat din adresa de e-mail utilizată.
ATENȚIE: Candidații care au deja cont creat în sesiunile anterioare de admitere, vor folosi aceleași date de conectare!
II.3 Înscrierea propriu-zisă implică conectarea în CONTUL DE CANDIDAT, apoi selectarea din meniul din stanga (unde este zona marcată cu inițialele numelui candidatului) a Ofertei educationale – Studii universitare de masterat (sesiunea septembrie 2025) – Alege, urmată de:
- a) Selectarea categoriei de candidat a programelor de studii cu ordinea optiunilor/per tip de admitere și, daca este cazul, scutirea taxei de înscriere pentru o singura opțiune(taxa de înscriere este în cuantum de 300 de lei/opțiune (program de studii); categoriile de candidați scutiți de la plata taxei de înscriere sunt prevăzute de art. 5.2 din Regulamentul de admitere).
Atenție: Se pot alege maximum 2 programe de studii de masterat.
- b) Completarea tuturor câmpurilor obligatorii din fișa de înscriere;
c) În funcție de completarea și salvarea datelor în platformă, status-ul fisei de înscrierepoate fi:
- În curs de editare, cu menționarea pasului din fisa de înscriere;
- Cerere trimisă – la finalizarea completării datelor, respectiv încărcării documentelor solicitate;
- Cerere validată – după verificarea și validarea dosarului.
III. Încărcarea documentelor
- Toate documentele din dosarul de înscriere vor fi scanate (față-verso, unde este cazul)și salvate în format .pdf sau. jpeg. (salvarea se face, de preferat pe dispozitivul de pe care se completează fișa de înscriere on-line, pentru a putea fi încărcate în platforma de admitere, în momentul completării fișei de înscriere on-line). Daca documentul contine mai multe pagini, spre exemplu Foaia matricolă, paginile se scanează față/verso, intr-un singur document.
- Plata taxei de înscrierese poate face fie prin virament bancar, fie direct cu cardul pe platforma de admitere.
!!! În cazul în care plata se efectuează înaintea înscrierii online, prin virament bancar, în contul Universității deschis la Trezoreria Timișoara, RO29TREZ62120F330800XXXX, cod fiscal: 4269215, dovada plății taxei de înscriere trebuie încărcată în platforma de admitere.
IV. DE REȚINUT:
- Comunicarea între Universitatea noastră (UMFVBT) și candidații înscriși la concursul de admitere se desfășoară în scris, în format electronic, pe adresa de e-mail și/sau contul de candidat.
- Candidații sunt rugați să acceseze periodicCONTUL DE CANDIDAT (vezi Meniu – Secțiunea Profilul meu) pentru:
– Informații privind: vizualizarea detaliilor profilului de candidat; vizualizarea fișei de înscriere/opis documente; vizualizarea statusului validării fișei de înscriere; vizualizarea plăților efectuate pe platforma de admitere, cu cardul; rezultatul obținut la concursul de admitere; confirmarea locului, în funcție de rezultatul obținut;
– Transmiterea de mesaje către personalul universității implicat în organizarea și desfășurarea concursului de admitere, dacă este cazul;
– Încărcare de documente, respectiv încărcarea dovezii plății taxei de școlarizare, unde este cazul. - Neîncărcarea documentelor solicitate în secțiunea formularului de înscriere on-line duce la imposibilitatea validării dosarului de înscriere.
- Netransmiterea/nedepunerea pe platformă a documentelor solicitate şi nedepunerea documentelor originale în format fizic la termenele solicitate duce la pierderea locului dobândit prin concurs.
- În situația în care se dorește modificarea opțiunilor, candidații sunt rugați să țină cont de următoarele:
– În cazul în care se dorește modificarea opțiunilor, candidatul va proceda la ștergerea fișei de înscriere și completarea unei noi fișe de înscriere; dacă modificarea opțiunii intervine după validarea fișei de înscriere, candidatul va transmite o solicitare, pe e-mail, către secretariat, în vederea devalidării fișei de înscriere. După aprobarea solicitării de către comisia de admitere, candidatul va proceda la ștergerea fișei de înscriere și completarea unei noi fișe de înscriere.
– După încheierea perioadei de înscriere, opţiunile, ordinea acestora, precum şi alte informaţii din fişa de înscriere nu pot fi modificate.
Pentru certificarea conformității cu originalul a documentelor încărcate la înscrierea la concurs în platforma informatică de admitere, candidații admiși au obligația depunerii dosarului de înscriere la concurs, în format fizic, la secretariat, în termenul stabilit pentru confirmarea locului!
Candidații pot solicita suport tehnic pentru înscrierea on-line la concursul de admitere, pe e-mail, la adresele: masterat@umft.ro (pentru Facultățile de Medicină și Medicină Dentară), respectiv master.farmacie@umft.ro (pentru Facultatea de Farmacie)
Documente utile
- Declarație pe propria răspundere
- Cerere scutire taxă înscriere
- Cerere candidați absolvenți de liceu minorități naționale
- Cerere candidați cu nevoi educaționale speciale – dizabilități
- Cerere candidați proveniți din sistemul de protecție socială (plasament)
- Cerere candidați rromi
- Cerere acordare reducere taxă școlarizare orfani ambii părinti
- Cerere acordare reducere taxă școlarizare orfani un părinte
- Solicitare restituire taxă școlarizare
- Declarație formă finanțare – RDP
- Acord prelucrarea datelor cu caracter personal
- Application for the letter of acceptance
- Medical certificate sample
- Statement on processing personal data
DOMENIUL MEDICINĂ
- Aplicații moderne ale medicinei de laborator
- Auxologie aplicată în procesul de creștere și dezvoltare la copil și adolescent
- Management educațional sanitar
- Managementul serviciilor sociale și de sănătate
- Prevenția și recuperarea în afecțiunile cardiopulmonare
- Responsabilitatea juridică a personalului medical
- Studii aprofundate de nutriție clinica și comunitară
- Tehnici de recuperare în afecțiuni neurologice
- Terapii complementare și alternative
- Toxicologie și medicina adicțiilor
DOMENIUL MEDICINĂ DENTARĂ
DOMENIUL FARMACIE