Titlu proiect: Implementam impreuna strategia UMFVBT de dezvoltare interculturala si internationala comprehensiva

Acronim proiect: comprehint@umft

Domeniul: 2. Internaționalizarea învățământului superior din România

Director proiect: Prof. univ. dr. CLAUDIA BORZA

Scopul proiectului: Sustinerea strategiei de dezvoltare interculturala si internationalizare            comprehensiva a UMFVBT prin leadership dedicat si implicarea tuturor participantilor la               activitatea universitara , alocare adecvata de resurse umane si materiale, internationalizare       curiculara si co-curiculara, mobilitati echitabile si accesibile, realizare de contacte si colaborari            internationale.

Obiective:

  1. Imbunatatirea nivelului de internationalizare al UMFVBT prin leadership si strategii dedicate
  2. Internationalizare curiculara, extracurilara si co-curilculara superioara la nivelul fiecarei facultati
  3. Internationalzare accesibila si transparenta de tip “at home” si “abroad”
  4. Imbunatairea legaturilor pentru eealizarea de mobilitati la toate nivelurile
  5. Implicarea specialistilor din diaspora romaneasca la imbunatatirea nivelului de compentente
  6. Promovare internationala eficienta prin canale media digitale cu impact international major

Rezultate obtinute

  1. Un plan strategic de actiune initiat, cu etape clar stabilite si rezultatele aferente acestora (road map), dedicat implementarii strategiei de internationalizare comprehensiva si imbunatirea nivelului de interculturalitate al UMFVBT
  2. Un program initiat de imbunatire continua a inventarului de dezvoltare interculturala (IDI) a mediului educational al UMFVBT.
  3. Finalizarea actiunilor privitoare la obtinerea acreditarii WFME.
  4. 15 de mobilitati outgoing mixte (in persona si virtuale) pentru participarea la conferinte, congrese si seminarii (studenti, doctoranzi, cadre didactice si personal nedidactic.
  5. Peste 50 studenti, 25 de doctoranzi, 25 de cadre didactice si 10 cercetatori din UMFVBT beneficiari directi (participanti) la seminarii internationale.
  6. Seminarii internationale organizate de cercetatori din diaspora SUA la Timisoara.
  7. Campanii de promovare online (Franta) si in persona (targ educational, Maroc)
  8. Bugetul proiectului utilizat integral si eficient.