REDISTRIBUIREA LOCURILOR

📌 Cifra de şcolarizare după redistribuire pentru studii universitare de MASTER în anul universitar 2024 – 2025, anul I – H.S. 25.09.2024 și H.C.A. 01.10.2024

📌 Cifra de şcolarizare după redistribuire pentru studii universitare de MASTER în anul universitar 2024 – 2025, anul I – H.S. 25.09.2024

Locurile rămase libere la finalizarea sesiunii de admitere la programele de studii universitare de master (30.09.2024) se redistribuie, conform propunerilor decanatelor facultăților și Hotărârii Consiliului de administrație al universității, nr. 23/23440/25.09.2024, respectiv Hotărârii Consiliului de administrație din 01.10.2024, următorilor candidați, în ordinea opțiunilor exprimate și a mediilor de admitere obținute.

Candidații admiși în urma distribuirii locurilor rămase, vor confirma locul în maximum 48 de ore de la data comunicării distribuirii locului, pe e-mail și în contul de candidat, sub sancțiunea pierderii locului astfel obținut.

Confirmarea locului obținut se efectuează prin achitarea taxei de confirmare și încărcarea acesteia pe platforma de admitere, semnarea contractului de studii, și depunerea dosarului în format fizic la secretariatul facultății (înscriere).

Plata taxei de școlarizare se va face în etapa de confirmare a locului, fie pe platforma de admitere online (cu cardul), fie prin virament bancar, în contul Universității deschis la Trezoreria Timișoara: RO21TREZ62120F330500XXXX cod fiscal: 4269215, cu următoarele mențiuni: „taxa de școlarizare – nume, prenume, anul de studiu, programul de studii”.

În vederea înscrierii în anul I de studii și înmatriculării, candidații care glisează de pe un loc cu taxă pe un loc bugetat vor descărca, din contul de candidat, contractul de studii universitare.

Pentru restituirea taxei de școlarizare, studentul va depune la Registratura Universității, fizic sau pe e-mail: registratura@umft.ro, o cerere – tip (click aici), conform Anexei nr. 5A din Regulament privind cuantumul taxelor, al cărei model se regăsește în sețiunea Admitere/Documente utile. După aprobarea cererii de către Rectorul universității, Direcția Financiar-Contabilă va efectua restituirea taxei de școlarizare în termen de 30 de zile de la data înregistrării cererii.

Confirmarea locului obținut

Confirmarea locului, achitarea taxei de școlarizare și înscrierea în anul I se efectuează simultan, în etapa de confirmare a locului. Neconfirmarea locului atrage pierderea locului obținut prin concurs!

CUM?

Confirmarea locului obținut se efectuează on-line, din contul de candidat, prin plata cu cardul pe platforma de admitere/încărcarea în platforma informatică a dovezii taxei de confirmare (400 lei pentru fiecare opțiune; maximum 2 opțiuni) și generarea automată a contractului de studii în platforma de admitere, cu bifarea/alegerea în mod obligatoriu a disciplinelor opționale/facultative, urmată de depunerea dosarului în format fizic la secretariatul facultății.

Detalii despre conținutul dosarului, pentru :

  • Canditații cetățeni români, UE, SEE, CHclick aici 
  • Candidații români de pretutindeni – click aici 
  • Candidații cetățeni străini care provin din țări terțe CPV-NON UE – click aici 

UNDE?

Este necesară prezența candidaților la sedil universității, P-ța Eftimie Murgu nr. 2, Timișoara, pentru depunerea dosarului de înscriere în format fizic la secretariatul facultății (înscriere).

CÂND?

ETAPA I – candidații admiși

  • 25.09.2024, ora 9.00 – 26.09.2024, ora 15.00 – ETAPA I de confirmare a locului obținut de către candidații declarați admiși pe locurile bugetate/cu taxă, prin:
    a.  achitarea taxei de confirmare, a taxei de școlarizare și semnarea contractului de studii și încărcarea acestora pe platforma de admitere, sub sancțiunea pierderii locului obținut prin concurs, în caz de neîndeplinire a acestei obligații,
    b.  înscrierea în anul I, prin depunerea la secretariat a dosarului de înscriere, în intervalul orar 09.00 –15.30; 
  • 27.09.2024 –afișarea unui raport cu locurile rămase neocupate după prima etapă de confirmare a locurilor;

ETAPA II de confirmare a locului obținut de către candidații declarați inițial ,,respinși” (în așteptare), cu media peste 6 (șase), în ordinea mediilor obținute, pe locurile rămase neocupate:

  • 27.09.2024, până în ora 15.00 – ETAPA II de confirmare a locului obținut de către candidații declarați inițial ,,respinși” (în așteptare), cu media peste 6 (șase), în ordinea mediilor obținute, pe locurile rămase neocupate, prin:
    a.  achitarea taxei de confirmare, a taxei de școlarizare și semnarea contractului de studii și încărcarea acestora pe platforma de admitere, sub sancțiunea pierderii locului obținut prin concurs, în caz de neîndeplinire a acestei obligații,
    b.  înscrierea în anul I, prin depunerea la secretariat a dosarului de înscriere, în intervalul orar 09.00- 15.30;

→ Candidații sunt sfătuiți să își verifice zilnic contul de candidat și e-mail-ul!
Cu ocazia confirmării locului, candidații vor putea opta pentru !!! CAZARE !!! pentru anul universitar 2024-2025.

Rezultate provizorii după soluționarea contestațiilor
 
Domeniul Medicină

*La programul de studii universitare de master Studii aprofundate de nutriție clinică și comunitară, Rezultatele după rezolvarea eventualelor contestații conțin îndreptarea erorii materiale sesizate de către comisia de admitere după publicarea Rezultatelor provizorii, respectiv răspunsurile corecte la întrebarea 8 au fost considerate ca fiind a, b și c, în loc de b și c, toate lucrările fiind recorectate de către comisia de admitere.

📌 REZULTATELE CONTESTAŢIILOR

Depunerea și soluționarea contestațiilor

  • 25.09.2024- depunerea contestaţiilor si rezolvarea acestora

Depunerea contestațiilor:

  • Eventualele contestaţii cu privire la rezultatele concursului de admitere se vor depune, după afişarea rezultatelor, la registratura Universităţii, camera 1, sau electronic la adresa de e-mail masterat@umft.ro, în data de 25.09.2024, în intervalul orar 09.00 – 12.00. Nu se admit decât contestații privind lucrarea proprie.

Soluționarea contestațiilor:

  • Rezolvarea contestațiilor este, în exclusivitate, de competența Comisiei de contestații
  • Dacă se constată diferențe de notare, candidatului i se va acorda punctajul rezultat în urma verificării lucrării la proba contestată.
  • Decizia comisiei este definitivă şi va fi comunicată prin afişare, la sediul Universităţii şi pe site. Pentru programele de studii unde au avut loc modificări de clasificare, se vor întocmi și afișa listele cu candidații admiși și respinși, pe programe de studii, care cuprind rezultatele definitive și incontestabile.
  • După expirarea termenului de rezolvare şi de răspuns (prin afişare) la contestaţii, rezultatul concursului de admitere este definitiv şi nu mai poate fi modificat.

În perioada 16.09.2024 – 19.09.2024, ora 14.00, are loc înscrierea candidaților, exclusiv on-line, la concursul de admitere la programele de studii universitare de masterat.

Candidații vor completa on-line fișa de înscriere la concurs și vor încărca documentele de înscriere (dosarul de înscriere) în platforma informatică de admitere, accesând următorul link: admission.umft.ro, fără depășirea termenului limită stabilit pentru înscriere.

Prezența candidaților la sediul universității nu este necesară la înscrierea la concurs, ci doar la confirmarea locului obținut, ulterior admiterii!

📌 TUTORIAL – Instrucțiuni utile în accesarea și completarea fișei online de înscriere

📌 Atenție! Taxa pentru înscrierea la concursul de admitere este de 200 de lei pentru fiecare opțiune/program de studii! Neplata taxei de înscriere pentru fiecare opțiune aleasă duce la nevalidarea fișei de înscriere! În cazul în care au fost alese mai multe opțiuni și s-a plătit taxa de înscriere pentru o singură opțiune, candidatul, fie va achita diferența de taxă de înscriere, fie își va șterge fișa de înscriere și va relua completarea acesteia!

I. Perioada de înscriere este cuprinsă între 16.09.2024 – 19.09.2024, ora 14.00.

Înscrierea candidatului este urmată de confirmarea înscrierii, respectiv de validarea dosarului, în perioada 16.09.2024 – 20.09.2024.

După completarea fișei de înscriere, respectiv după validarea înscrierii la concurs, candidații vor primi câte un e-mail de confirmare și detalierea etapelor următoare.

II. Pentru completarea on-line a fișei de înscriere și încărcarea documentelor (dosarului de înscriere) se urmează pașii:

II.1 Accesarea platfomei de admitere a universităţii, admission.umft.ro.

II.2 Crearea CONTULUI DE CANDIDAT, prin introducerea datelor solicitate (nume, prenume, e-mail, parolă). Se va primi un e-mail de confirmare a înregistrării contului, care va fi accesat din adresa de e-mail utilizată.

ATENȚIE: Candidații care au deja cont creat în sesiunile anterioare de admitere, vor folosi aceleași date de conectare!

II.3 Înscrierea propriu-zisă implică conectarea în CONTUL DE CANDIDAT, apoi selectarea din meniul din stanga (unde este zona marcată cu inițialele numelui candidatului) a Ofertei educationale – Studii universitare de masterat (sesiunea septembrie 2024) – Alegeurmată de:

a) Selectarea categoriei de candidat a programelor de studii cu ordinea optiunilor/per tip de admitere și, daca este cazul, scutirea taxei de înscriere pentru o singura opțiune (taxa de înscriere este în cuantum de 200 de lei/opțiune (program de studii); categoriile de candidați scutiți de la plata taxei de înscriere sunt prevăzute de art. 6.2 din Regulamentul de admitere).

Atenție: Se pot alege maximum 2 programe de studii de masterat.

b) Completarea tuturor câmpurilor obligatorii din fișa de înscriere;
c) În funcție de completarea și salvarea datelor în platformă, status-ul fisei de înscriere poate fi:

  • În curs de editare, cu menționarea pasului din fisa de înscriere;
  • Cerere trimisă – la finalizarea completării datelor, respectiv încărcării documentelor solicitate;
  • Cerere validată – după verificarea și validarea dosarului.

III. Încărcarea documentelor

  1. Toate documentele din dosarul de înscriere vor fi scanate (față-verso, unde este cazul)și salvate în format .pdf sau. jpeg. (salvarea se face, de preferat pe dispozitivul de pe care se completează fișa de înscriere on-line, pentru a putea fi încărcate în platforma de admitere, în momentul completării fișei de înscriere on-line). Daca documentul contine mai multe pagini, spre exemplu Foaia matricolă, paginile se scanează față/verso, intr-un singur document.
  2. Plata taxei de înscriere se poate face fie prin virament bancar, fie direct cu cardul pe platforma de admitere.

        !!! În cazul în care plata se efectuează înaintea înscrierii online, prin virament bancar, în contul Universității deschis la Trezoreria Timișoara, RO29TREZ62120F330800XXXX, cod fiscal: 4269215, dovada plății taxei de înscriere trebuie încărcată în platforma de admitere.

IV. DE REȚINUT:

  • Comunicarea între Universitatea noastră (UMFVBT) și candidații înscriși la concursul de admitere se desfășoară în scris, în format electronic, pe adresa de e-mail și/sau contul de candidat.
  • Candidații sunt rugați să acceseze periodicCONTUL DE CANDIDAT (vezi Meniu – Secțiunea Profilul meu) pentru:
    – Informații privind: vizualizarea detaliilor profilului de candidat; vizualizarea fișei de înscriere/opis documente; vizualizarea statusului validării fișei de înscriere; vizualizarea plăților efectuate pe platforma de admitere, cu cardul; rezultatul obținut la concursul de admitere; confirmarea locului, în funcție de rezultatul obținut;
    – Transmiterea de mesaje către personalul universității implicat în organizarea și desfășurarea concursului de admitere, dacă este cazul;
     Încărcare de documente, respectiv încărcarea dovezii plății taxei de școlarizare, unde este cazul.
  • Neîncărcarea documentelor solicitate în secțiunea formularului de înscriere on-line duce la imposibilitatea validării dosarului de înscriere.
  • Netransmiterea/nedepunerea pe platformă a documentelor solicitate şi nedepunerea documentelor originale în format fizic la termenele solicitate duce la pierderea locului dobândit prin concurs.
  • În situația în care se dorește modificarea opțiunilor, candidații sunt rugați să țină cont de următoarele:
    – În cazul în care se dorește modificarea opțiunilor, candidatul va proceda la ștergerea fișei de înscriere și completarea unei noi fișe de înscriere; dacă modificarea opțiunii intervine după validarea fișei de înscriere, candidatul va transmite o solicitarepe e-mail, către secretariat, în vederea devalidării fișei de înscriere. După aprobarea solicitării de către comisia de admitere, candidatul va proceda la ștergerea fișei de înscriere și completarea unei noi fișe de înscriere.
    – După încheierea perioadei de înscriere, opţiunile, ordinea acestora, precum şi alte informaţii din fişa de înscriere nu pot fi modificate.

Pentru certificarea conformității cu originalul a documentelor încărcate la înscrierea la concurs în platforma informatică de admitere, candidații admiși au obligația depunerii dosarului de înscriere la concurs, în format fizic, la secretariat, în termenul stabilit pentru confirmarea locului!

Candidații pot solicita suport tehnic pentru înscrierea on-line la concursul de admitere, pe e-mail, la adresele: masterat@umft.ro (pentru Facultățile de Medicină și Medicină Dentară), respectiv master.farmacie@umft.ro (pentru Facultatea de Farmacie)